duminică, 11 octombrie 2015

Cum sunt? Cine sunt? Sunt o simpla dar complicata femeie. Una care uneori scrie despre ea, alteori despre voi. Uneori sunt seaca, alteori sunt dor, liniste, durere, placere, sau doar un copil rasfatat. Unora le place sa creada ca ma cunosc, altii ca ma citesc si ma inteleg. Unii ma viseaza, altii ma doresc, unii ma alunga, altii ma ma ghicesc (dintr-o simpla coincidenta) si atunci zambesc..Unii s-au hranit cu mine, altii se hranesc si acum, unii m-au ascultat tacand, altii plangand. Unii imi cunosc si rasul, altii ma adora asa cu bune si cu rele..pentru ca sunt: gand, dorinta, nervii, durere, sentiment, speranta, mister si fagaduinta. M-au vrut toti in felul lor, m-au vrut doar ca pe un cliseu..altii chiar mai mult de-atat, m-au vrut toata.. inca de la inceput. Asa goala trup si suflet, minte, inima si zambet, tipat, lacrimi, toane multe..Unii mi-au iubit alura, altii zambetul si ura, bunatatea, inocenta..Ei sunt multi ..eu sunt doar una. Si in ciuda a tot si a toate, nu stiu cum e sa iubesti..am uitat, sau poate faptul ca am foat iubita.. m-a facut sa nu iubesc..Stiu ca iti alerg prin minte, ca te simt, anticipez. Stiu ca imi iubesti privirea, stiu sa te fac sa zambesti. Uneori te intristez, voit sau nu..dar o fac..alteori te aduc atat de aproape de mine incat imi simti pulsul si mirosul pielii..inchizi ochii si visezi..te transpun in lumea mea..doar ca atunci cand deschizi ochii, realitatea e a ta. Ma poti face sa iubesc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu