marți, 19 aprilie 2016

Practicam nonsensul


"- Patetic, doamne cât de patetic poți fi, aproape că îmi faci scârbă
- Da iubito, ai atâta dreptate.. Iar asta ar fi decât o primă remarcă cu origini reale a numeroaselor ramificații pe care le adăpostesc supus
- Ești bleg? Amintește-ți te rog de ce mai sunt aici
- Probabil că acest întreg șir de derulări neprevăzute, relative îți infectează rațiunea, și acest tot fisurat de astăzi gata să se surpe ar reprezenta de departe un produs datorat compătimirii tale fără margini ?
- Nu... Prostule! Eu îți vorbeam despre iubire!
- Draga mea, insinuările dumitale sunt atât de subtile încât la un moment dat aproape ofeream crezare ipotezei acestei dragoste imense de care îmi vorbeai, care se materializează decât pe stomacul plin
- Doamne ce mitocan ești.. Cu un asemenea temperament exploziv nici nu îmi este de mirare faptul că oricare femeie care are câtuși de puțină stimă față de sine prezintă tendința de a te ocoli, misoginule ! Te urăsc să știi.. De mâine plec !
- Vezi tu.. Alteță, diferența în sine se evidențiase prin prisma faptului că obișnuiam să te iubesc, dulceață, iar astăzi te iubesc într-atât de mult încât plec primul.
- ..Hey, mai ești acolo ?
- Da, scumpete, inițial plănuisem să imi culeg din sertare trei curele, un constum, vreo patru cravate și o pereche de pantofi.. Așa pe fugă, dar le-ai pătat cu memorii comune, peste care oricum bântuie arome ale parfumurilor tale costisitoare așa că am să ți le cedez politicos poftelor tale meschine, sub forma unui armistițiu..
- Știi, în sinea mea îți miroseam de mult prostia pe care obișnuisem să o camuflez tăcută prin gesturi insinuante de tandrețe, dar care astăzi bubuie, pare oricând gata să explodeze cu tot cu tine.. Și oricum nu erau suficienți acești pereți pentru a adăposti două femei în casă! Nici măcar o palmă să-mi cârpeşti n-ai fost în stare, ești... O adevărată insultă pentru cei care susțin în sinea lor cum că ar fi bărbați, tu numai bărbat nu ești și nici n-ai să fii vreodată! Pe toți dracii, cum doame am reușit a mă pricopsi tocmai cu o femeie !? Hăăă ? .. Îmi poți spune? Hai, luminează-mi seara istețule!
- ..Să știi că vina nu este a mea pentru faptul că ai ajuns a cunoaște decât cizme
- Iar tu majestate ce ești? ..Pe tine unde te propulsezi?
- Pentru tine, draga mea.. Rămân "am fost !"
- ...Te mai întorci ?
- Desigur! ..În compania zilelor mele solitare împânzite de liniște.
- ..."

3 comentarii:

  1. Da. Este. Doar un moment de eliberare a gandurilor ce il imbracau pe moment. O elibrare! Eu am inteles motivul...actiunea in sine nu ma incarca. Cuvintele te pot lovi doar daca recunosti adevarul in ele.

    RăspundețiȘtergere