miercuri, 27 aprilie 2016


De ce simt ca te iubesc !!

-Pentru ca in nebunia mea... am senzatia ca iti percep zambetul ala pervers si plin de farmec
-Pentru ca atunci cand sunt trista ma faci mereu sa uit
-Pentru ca niciodata nu ma intelegi dar nu ai renuntat la mine.

-Pentru ca imi spui "urato"intr-un fel care ma face sa ma simt cea mai frumoasa femeie din Univers.
-Pentru ca atunci cand esti in lumea ta esti irascibil intr-un mod pe care-l iubesc.
-Pentru ca faci mari eforturi sa ascunzi, fara succes ca esti fragil sau uman.
-Pentru ca vorbesti ori prea mult, ori deloc.
-Pentru ca esti destept, cinic si sentimental:) Ups!
-Pentru ca trebuie sa recunoasc ca desi nu esti nevoit, chiar reusesti sa-mi suporti eroic toate mofturile.
-Pentru ca viata nu ar fi la fel fara tine, daca nu as avea pe cineva care sa-mi dea dureri de cap, ulcer perforant pe baza de stres, boli cardiace sau "saruturi dulci dimineata"!!
-Pentru ca-mi poti provoca atata durere dar tot tu o iei...pentru ca tu esti singurul antidot bolii psihice pe care tot tu ai cauzat-o, cu toate astea stiind ca te iubesc, numai tu poti gandi ca acest lucru necesita o explicatie...
-Pentru ca esti tu
Ps: I put a spell on you...'Cause you're mine
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu