miercuri, 2 septembrie 2015

M-am rătăcit intr'un bazar plin de măști. Am privind curioasă încercând sa descopăr umanul. .doar măști!
Zâmbitoare, curioase, indiferente, apatice, mecanice, suave, triste, vorbind in toate limbile pământului. ..si am privit încercând sa înțeleg, sa dau un sens.
Am fost reținută preț de câteva secunde bune de o pereche de ochii. .negri, pătrunzători.
Ma priveau cum priveam mulțimea, ma analizau si imi disecau interiorul cu o rapiditate incredibila. .curioși, flamanzi, dornici, rugători. .ma priveau
Atunci am înțeles sensul. .intr'un bazar plin de măști, naționalități, exista mai presus de orice. .suflete. Suflete ce se conectează formând un echilibru.
Am zâmbit acelor ochii păstrând armonia creată, privind mai departe cu alți ochi decât cei ai minții. .
Un nimic creat dintr'o privire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu